alvatimen.blogg.se

Jag är en 15 årig ponnyryttare som driver denna hästblogg. Jag äger en maxad D-ponny som heter Bristo. Bristo är 6 år och alltså en ungponny, han hade aldrig tävlat innan vi köpte honom så här får ni läsa om våran utveckling tillsammans!

Svar på kommentar

Publicerad 2014-03-15 17:57:35 i Allmänt,

Fick en kommentar för någon vecka sen. Frågan var om jag kunde visa i ett inlägg hur jag lägger in texten i slutet av mina videosar. 
Först av allt så behöver du en Mac-dator som du har video redigeraren Imovie på.
Sen gör du din video, och går in på dom olika texterna som finns. Sen så väljer ni bara textmallen som heter "Eko" och ändrar texten till det som du vill ha :).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alva Timén

Jag är en 15 årig ponnyryttare som driver denna hästblogg. Jag äger en maxad D-ponny som heter Bristo. Bristo är 6 år och alltså en ungponny, han hade aldrig tävlat innan vi köpte honom så här får ni läsa om våran utveckling tillsammans..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela