alvatimen.blogg.se

Jag är en 15 årig ponnyryttare som driver denna hästblogg. Jag äger en maxad D-ponny som heter Bristo. Bristo är 6 år och alltså en ungponny, han hade aldrig tävlat innan vi köpte honom så här får ni läsa om våran utveckling tillsammans!

Hoppträning 6 februari

Publicerad 2014-02-06 20:52:55 i Allmänt,

 
Han var sjukt fin! Har ingenting o klaga på alls, allt flöt på super bra! Jag måste få till det med att höja mina händer.. är ovan med att göra det så det tar ett tag att få in det så att jag höjer händerna automatiskt. Men snart går det nog! Blir ju bättre för varje gång man tränar på något.
Jan sa att Brisse blivit RIKTIGT fin i hoppningen (han fick rysningar), och att Brisse fått bra muskler och hoppar suveränt fint. Kan bara säga att jag håller med, allt går riktigt bra just nu. Brisse är så fin (det är han alltid, men ni fattar..)! ♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-02-11 22:52:01

Vad heter låten på videon?

Svar: The spark :)
Alva Timén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alva Timén

Jag är en 15 årig ponnyryttare som driver denna hästblogg. Jag äger en maxad D-ponny som heter Bristo. Bristo är 6 år och alltså en ungponny, han hade aldrig tävlat innan vi köpte honom så här får ni läsa om våran utveckling tillsammans..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela