alvatimen.blogg.se

Jag är en 15 årig ponnyryttare som driver denna hästblogg. Jag äger en maxad D-ponny som heter Bristo. Bristo är 6 år och alltså en ungponny, han hade aldrig tävlat innan vi köpte honom så här får ni läsa om våran utveckling tillsammans!

dag 9 - en perfekt dag i stallet

Publicerad 2013-05-31 22:05:00 i Allmänt,

...En perfekt dag i stallet är när Z kommer gående till en när man hämtar honom i hagen. Har det mysigt och borstar noga. Rider ett riktigt bra ridpass och efter det myser i stallet, putsar utrustningen och fixar maten till honom. En perfekt dag i stallet är också när man har det skoj med andra folk i stallet :).

9 – En perfekt dag i stallet

10 – Min utrustning

11 – Hästbloggar jag läser

12 – Hästens utrustning

13 – Om jag skulle vara tvungen att byta häst med nån skulle jag välja

14 – Min drömhäst

15 – Mina drömmar

16 - Min önskelista

17 - Mina tränare

18 - Jag gillar

19 - En häst jag saknar

20 - Veterinär, hovslagare, massör osv

21 - Fula ovanor

22 - Jag gillar inte

23 - En hoppträning

24 - Jag måste träna på

25 - Meriter

26 - Mina rädslor

27 - En stund jag aldrig kommer att glömma

28 - Favoritmärke

29 - Bilder på mig från tävlingar

30 - Zolitos hem. Vilka hästar finns, hur det ser ut osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alva Timén

Jag är en 15 årig ponnyryttare som driver denna hästblogg. Jag äger en maxad D-ponny som heter Bristo. Bristo är 6 år och alltså en ungponny, han hade aldrig tävlat innan vi köpte honom så här får ni läsa om våran utveckling tillsammans..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela