alvatimen.blogg.se

Jag är en 15 årig ponnyryttare som driver denna hästblogg. Jag äger en maxad D-ponny som heter Bristo. Bristo är 6 år och alltså en ungponny, han hade aldrig tävlat innan vi köpte honom så här får ni läsa om våran utveckling tillsammans!

HOT or NOT

Publicerad 2013-07-11 13:40:25 i HOT or NOT,

Skicka in bilder till min mail : [email protected]
Om ni känner mig så kan ni skicka bilderna till facebook också!
 
Bilderna är inskickade av Yasmine Qwiberg
 
Sits : Jättefint, väldigt bra eftergift över hindret HOT
Outfit : Snygg outfit HOT
Hästens hoppteknik : Han hoppar superfint, lyfter frambenen högt och håller ihop dom bra HOT
 
Sits : Lite mer eftergift bara annars så är din sits jättebra HOT
Outfit : Snyggt med rött o svart på brun häst HOT
Hästens hoppteknik : Han drar bak frambenen istället för fram ser det ut som, men han hoppar med glädje MEDIUM

Kommentarer

Postat av: Alva

Publicerad 2013-07-11 18:06:13

Hej! Fin blogg. Allt bra? :)
Kika gärna in på min blogg och skriv vad du tycker om du får tid :)

Krama

Svar: Hej! Tack så mkt! ;) Jadå, själv då??
Alva Timén

Postat av: Emma

Publicerad 2013-07-12 23:27:48

Fin blogg! Var gärna med i våran bloggtävling där du kan vinna ett egengjort pannband :)

Postat av: Friskey

Publicerad 2013-07-16 18:45:06

Första hästen såg ut som en drömhäst! :D

Svar: Han är jättefin :) <3
Alva Timén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alva Timén

Jag är en 15 årig ponnyryttare som driver denna hästblogg. Jag äger en maxad D-ponny som heter Bristo. Bristo är 6 år och alltså en ungponny, han hade aldrig tävlat innan vi köpte honom så här får ni läsa om våran utveckling tillsammans..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela